onsdag 26 januari 2011

kärlek, orange, Kall



The love of My life in orange, ronjha !
Om ni undrar varför hon sitter på relingen av en båt och tänker hoppa ner i is vatten i em orange overall så är svaret = hon lär sig överleva...
Slutsats = håller du på att dö, hoppa då ner i isvatten i en orange overall... smaaart<33

För övrigt har jag VG i överlevnad, vilket är ett ämne i skolan! Därför har jag lärt henne allt jag kan (!) bra eller dåligt ups to you (!) (?)

Btw ^^

Idag har jag fått min studieplan, jag går andra året på gymnasiet så kan vara bra att veta vad man har för poäng osv... Har iaf 2800 och jag behöver 2500 så känns bra (!)

Så dagens oro är att det inte finns ärtsoppa hemma :{ hoppas hoppas HOPPAS!
humör: bekväm (!)
angående mitt bekväma humör så lyckades jag, att idag välja perfekt klädsel ! nämnligen mina bekväma tjockis jeans för de är jeans som är som mjukis brallor = bääääst! or awesUme<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar