måndag 31 januari 2011

glass, panik, kondition !

MAAAJGAD !
fick min "inbjudan" till fysiologiska kliniken i kalmar, dit jag ska och göra ett EKG-arbetsprov :(
blir cykling i en timme med massa små elektroder fast klistrade på bröstkorgen för att observera de små elektriska strömmarna som hjärtat ger upphov till... läskigt skit!

datumet är 28februari så det blir tok träning ända tills dess!
tänk om det är värsta snygga killen som sitter och kollar på resultaten och så har man sämst kondition som typ en tjock 200kilo tant o: not awesume och speciellt inte häftigt!

faaaast varför sitter jag med en godis påse en chips påse och massa glass?? :(  jo juste jag är en 200kilos tant ;) så jag behöver min ben and jerry glass!!! ^^


detta är ett "det-är-så-fint-väder-att-jag-måste-läga-mig-på-marken-och-ta-kort-på-mig-själv!" kort ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar