torsdag 27 januari 2011

nyduschad, älskling, powerwalk

me on the east sea XD

älska att kunna duscha i skollhett vatten och sedan bara dra på sig en handduk och ett par tofflor och ställa sig utanför dörren och kyla ner sig ! älska alla gosiga katter som finns i mitt hus ! trots dessa älskvärda saker så ska jag tillägna detta inlägg till min finaste man X´D jaah lr min finaste pojke <33

oscar hellman, min underbara andra hälft =)) hihih han är underbart osmart och ogullig, men jag är ju så jävla smart så när han är med mig så smittar jag av mig och jag smittar också av mig av all gullighet som ni ser på bilden HAHA IRONIIII! han är gulligast på alla sätt (!) 
han är min<33 (ville bara förtydliga det så ni inte tror att ni har någon chans) (för det har ni inte)

han är han lxm och han är perfekt, om man säger såhär vi kanske grälar ibland men jag grälar hellre med honom än med någon annan på denna jord för när vi inte grälar så är hela livet woderful ;) som att röka gräs så är det att vara med honom!

ily oscar<3


asså är grymt oseriös och tröt nu, förlåt oscar jag kan inte skriva =(( HAHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar