måndag 24 januari 2011

tänk, starta, Lyckas (!)

såååå... blogg nu då

blandade känslor må jag säga, det är väl bara att erkänna att det blir så ibland (!)
måste väl berätta (ja måste måste jag ju inte för jag kan ju snacka om vafan jag vill) YTRANDEFRIHET wooohoo! aja men som vi alla vet lider årets första månad mot sitt slut och de flesta inser att deras överdrivna nyårslöften är omöjliga att genomföra
Därför...

Har jag alone uppfunnit FEBRUARILÖFTET :
• Går ut på att du faktiskt inser att nyårslöftet ska vara genomförligt och du ändrar det !

Mina nyårslöften:
Sluta äta godis
Sluta röka
Sluta dricka
Gyma tre ggr i veckan
Äta nyttigt

Helloooo? vah tänkte jag med (?) omöjliga grejor (!)

februarilöften:
faktiskt sluta röka (inte ett bloss på 17 dagar)
mindre godis i veckorna, helst inget alls fören helgen
Äta mer regelbundet
power Walk 25 minuter per dag (lyckats 5 dagar i rad)


jaaaah fyfan så ser mitt kommande år ut ! intressant, knappast (?) (!) :}

Shingelimg vi hööörs <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar