torsdag 3 februari 2011

blod, förkrossad, danska!

humör: förkrossad samt glad över ironin i livet

min läkare är DANSK är det inte för härligt... hur kan man vara orolig över att dom ska suga ut 1000liter blod ur min kropp när läkaren är dansk ;D
HAPPYFACE

jag sitter på britsen och läkaren ska lyssna på lungorna...

läkaren: -okej djupt andetag
jag: "andas in"
läkaren: - mm okejj och pyst ut
jag: HAHHAHA du sa pyst istället för oooch andas ut XDD      HAPPYFACEx1000
läkaren: - okeeeej det låter bra men vi försöker igen sen blir det lite prover...
jag försöker ta mig samman och andas normalt igen :))

iaf allt gick bra, pratade med någon snö rasist i vänt rummet... han typ skrek på mig för att snön inte är borta :( sen blev det proverna 6 PROVRÖR BLOD!


SER NI ATT JAG INTE ÄR NÅGOT FAN ÖVER SPRUTOR OCH BLOD??

okej iväg till tåget... styrteknik står på schemat i skolan ;))


tjatja bloggen ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar