fredag 18 februari 2011

KÄLMAAAH fint som snus

yeeeh är hon mannen som diskar medan jag nördar dator ;) gilla det...

sport lov nu så, fint som snus ;D blir film och annat skoj i en veckas tid.
today har jag ritat min egen tolkning av picasso på under 60 minuter XD sex på de...
sedan har jag åkt runt lite i kälmah me stats buss och sätt allt som finns att se, gick snabbt som faaan...
har också duschat som vanligt men ej hemma så nu har jag asa häftiga kläder pga det... 
har inte kunnat ladda mobilen så den e döööö :( *sadface* på den!
nu ska jag få välja film ;D 

imon blir det något mer intressant bloggis inlägg GULLIGT ord fan!

BTW höll fan på å glömme jag har ju typ blivit utskälld av rektorn på skolan också... så går det när man är på pms humör :( intresse smurfarna hoppar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar