måndag 7 februari 2011

Carola släng dig i väggen!

fångad i en stormvind är jag snyggare än dig...!

måste säga att jag är snyggare än Carola! ;D
*happyface*

HAHaHA
ja idag har jag klippt mig :(( massa fina centimetrar som bara försvann! MITT HÅR, men jag är lugn och väntar på att det ska växa ut igen :)

efter det satt jag vid hårprodukterna inne på coop och funderade sedan tog jag mig en hårsprays flaska och gick bort till där dom säljer speglar och fixade håret *happyface* på de, och på att nån snubbe sedan förföljde mig runt i affären i tron om att jag skulle sno flaskan XD AMATÖR!

tvinga lite senare ner mitt ex till "stan" för att dra runt honom i affärer och äta på mac donalds samt att vi satt på en och samma bänk i typ 3 timmar o:
no lifer x2000!!

brb svara på sms!!

så... meeh iaf nu e man hemma och dricker proviva skogsbär och funderar över dagen :)) så hej nu ska jag göra läxor! SÄKERHET<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar