onsdag 9 mars 2011

hemma i bussen

skulle kunna leva i en buss, jag tänker, sover, pluggar och skriver väldigt bra i bussar!
älskar vibbrationerna!! makes me horny! kanske inte, fast ändå ibland!
meeh bussar är jävligt mysiga, längst bak där man kan breda ut fettet och ha det riktigt myspys! ;} ser ändå fram emot att komma hem så man kan svänga förbi något häftigt place med hojen och växla in mina 240 enkronor som jag har i väskan i små påsar XD bly är blytungt!

jag fattar uttrycket :]

som uttrycket strö salt i sår... man får intrycket av att det gör ont och mina kära vänner DET GÖR ONT! fyfan jag skrek :) men de e helt klart en grej på listan man måste göra innan men dör!
don't forget my friends you must put salt in your wounds before you die ! skriver engelska så alla fattar :)

fint...

nä nu kör jag powernap sista biten hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar