fredag 18 mars 2011

psykolog som kör buss! fyra WTF!

hatar psykologer, dom stör mig!

i tisdags sa min psykolog till mig att jag har förändrats och utvecklats under min "behandling" sen sa hon
- men du petra du berättar saker som du egentligen inte vill berätta och då när du tagit det där steget framåt så tar du fem steg bakåt in i din gamla säkra värld.

!!nu snodde min bror chipsen!
men asså back to psykologen! vafan menar hon med de???

1. har jag en egen värld? varför har ingen sagt det förut då är jag ju typ kung lr gud!!
2. berättar jag saker jag inte vill berätta? då hade jag väll inte berättat dom !:O
3. hur kan jag ha förändrats om jag tar ett steg fram och fem tillbaka? kan hon inte matte?
4. undra om hon inte egentligen kör buss och bara låtsas vara psykolog en timme i veckan för att få trakasera mig med ett anteckningsblock och dumma frågor!

det sista, nummer 4 skulle kunna vara helt sann faktiskt... tror bara att hon behöver någon att irretera och dricka te med sådär på tisdag morgonen varje vecka!
lömskt, borde helt klart kolla upp henne... tills dess

sähär har man mössa i min värld<333333
fin bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar