onsdag 9 mars 2011

lär dig svenska

är sjukt patetiskt bloggare, och det blir ju inte bättre av att jag åker ut på sjön, som den sjöman jag är, om 11 dagar och är bort fem veckor ! alla lär ha glömt bloggen! men back to the första meningen!
Jag älskar bloggar men är inte kapabel till att skriva en egen. gör inte mkt i mitt liv och har fruktansvärt lite egna åsikter, tankar och funderingar!
Mitt liv? Duscha!! mitt största beroende, lider dock inte av det! Känner att vara duschberoende kan jag verkligen leva med! ;D
Happy Face!

händelser i mitt liv just nu är, minskad aktivitet på Facebook och bloggen samt ökad aktivitet i duschen!

MEN FAAAAAN jävla skit kille som ringer mig heeela tiden, ringde tre ggr under förra meningen klickade honom hårt och tänker fortsätta med det! hatar snacka i telefonen och speciellt med människor som har hittat mitt nummer på hitta.se och inte kan svenska!
btw han tror verkligen att om han bara frågar 2000 ggr så följer jag med honom till Danmark dit han flyttade efter Nigeria för typ en månad sen!!

tänker va jävligt okänslig som resten av vår fina kultur och ignora honom till tusen :}

tack och hej Nigeria pastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar