måndag 9 januari 2012

mussli T J U V !

de vart skolans första dag idag och eftersom att jag inte ville missa det så vart jag vaken hela natten. detta endast för att jag viste att om jag somnar så vaknar jag 15.45 :OO

och som alla vet händer allt värt att hända på natten <3

just denna natten blev vi utsatta för en mussli T J U V eller det vart iaf vad mamma trodde! jag gick från mitt rum till köket runt klockan 4 på natten skulle ta mig en skål mjölk och mussli då jag hör mamma ifrån sin säng med rädsla i rösten "är det du?" hahahahah man kan inte annat än att skratta....

när jag hörde detta så tänkte jag nej det är inte jag det är en inbrottstjuv som var hungrig på mussli!!
sedan så gick det upp för mig vadå är det du, hade det inte varit jag så hade den personen iaf svarat ja på den frågan :OO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar