tisdag 3 januari 2012

nytt år, nya tider !

ett nytt år nalkas och nya händelser smyger upp runt hörnet !
av detta året kan jag förvänta mig mycket saker... jag kan nästan känna så att istortsätt allt enormt viktigt kommer att hända iår. (ursäkta mig redan nu men jag kan inte skriva) /.../  2012 är trots allt året jag ska ta studenten och efter det så fylls livet bara på av viktiga saker som ska hända, ni vet, jobb, framtid m.m.

Som tur är så är studenten i Juni så jag har faktiskt nästan ett halvt år på mig att förbereda mig, ändå så får jag panik! Förberedelser.... huuum aa ni, va kan de vara för nått. Ska till tandläkaren nu i veckan (a) meeeh de räknas icke... ska klippa mig och färga håret huuum räknas inte heller för trots allt så gör vi kvinns det heeela tiden x)
JOBB! där har vi det... ett jobb måste jag fixa så att jag inte vaknar upp dagen efter studenten arbetslös! ååh va enkelt där har vi ju det ett jobb :D lösningen på mitt problem ;) sååå.. vad hittar man ett sådant då? ajuste det gör man inte för det finns inga, fan va najs hönnni då tror jag att jag får en liten ångest attac nu och sen tänker jag aldrig ta studenten...  jobb jobb jobb :(

och juste en sak till, en idiotisk sak till... har hävt ur mig att om jag får stipendiumet för yrkeskännedom som min skola delar ut på studenten så ska jag tatuera in en uggla på axeln :O  så hoppas att jag inte får det !!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar